Képtelen recept: mézes-túrós lepény


  
A tésztához:
15 dkg méz
15 dkg cukor
10 dkg vaj
1 tojás
1 citrom leve és reszelt héja
40 dkg liszt
1 csipet só
1 teáskanál szódabikarbóna
A mézet, a cukrot, a tojást, a puha vajat és a citromlevet egy tálban összekevertem, majd összegyúrtam a sóval, a citromhéjjal és a szódabikarbónával elvegyített liszttel. Két részre osztottam, két sütőpapír között 35 X 30 cm nagyságú lappá nyújtottam, majd 200 fokos sütőben 12 perc alatt aranybarnára sütöttem őket.
A töltelékbe:
50 dkg túró
10 dkg cukor
1 csomag vaníliá cukor
2 dl habtejszín
A túrót összekevertem a cukorral és a vaníliás cukorral, végül a felvert tejszínhabbal.
A kihűlt lapokat kitöltöttem a krémmel, és hűtőbe téve adtam neki egy kis időt puhulni. A széleket nem számítva 20 szép szelet vágható belőle.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése