Lezárult a játék

De nagyon jó pár hét volt, mert a blog facebook oldalára folyamatosan töltöttem fel a képeket, és nagyon sok visszajelzést kaptam. A képeket hamarosan itt is megosztom.
   
A benevezett sütik azt is megmutatták nekem, hogy a mogyorós-karamellás zserbó, a csavart csipkelekváros-vajas csiga és a pogácsák viszik a prímet.
   
Nagyon köszönöm, hogy velem játszottatok! A nyerteseknek pedig gratulálok! Hamarosan megy a csomag.

  
Játékon kívül továbbra is bátorítok arra mindenkit, hogy ossza meg velem, ha valamit a receptem alapján süt meg, vagy éppen azt, ha változtatott rajta valamit, mert jó pap holtig tanul.

4 megjegyzés:

  1. Gratulálok a nyerteseknek, a füstölt sajtos pogi receptért pedig örök hála, nagyon fincsi! :)

    VálaszTörlés
  2. Boldogsáááág :)))Köszönöm a játékot , a fincsi keksz receptet...és izgatottan várom a postást meglepivel :)

    VálaszTörlés
  3. Gratulálok a nyerteseknek. Köszi a játékot!

    VálaszTörlés
  4. Jujj, nem is gondoltam volna, hogy én is nyertes leszek :D Máris küldöm a címemet ;) Köszönöm!

    VálaszTörlés