Játszunk?

Az elmúlt két évben karácsony előtt játékot szerveztem a blogon, és három-három szerencsés követő gasztroajándékokat nyerhetett. Kisfiam segített a sorsolásban, a cetlik írása, a csomagolás, és a sorsolás nekünk is nagy izgalmat és sok örömet okozott.
   
Sokat gondolkoztam az idei játékon, mert valami újat szerettem volna. A Facebookon nem egyszerű nyomon követni a játékban résztvevőket, mert a blog oldaláról nem látok minden követőt, így egyes esetekben azt sem tudom, ki csatlakozott a blog olvasótáborához, illetve, ki osztja meg a képeimet, receptjeimet. Ezért nagyon erősen törtem a fejem, hogyan lehetne megosztós, lájkolós feladaton túl valódi részvételt kérni a blog jelenlegi és jövendő követőitől.
   
Baloghné Jókai Erika és Kelemen Katalin adta az ötletet, akik megsütötték egy-egy receptemet, és ezt meg is osztották velem a Facebookon. Köszönöm Csajok! Tiszteletbeli résztvevők lettetek a játékban.
   
Szóval, az idei játék feladata: megsütni akármelyik hekvanc receptet, és a róla készült fényképet elküldeni a hekvanc@gmail.com címre.
   
Természetesen a feladat súlyával arányban emelem a tétet, és hamarosan megosztom veletek a kigondolt nyereményt.
Korán kezdem a játékot, hogy legyen időtök sütni. November közepéig várom a képeket, 16-án sorsolás. Jó sütést! Hajrá!
  
Köszönöm, hogy követitek, és rendszeresen olvassátok a blogot!

6 megjegyzés:

  1. Ha időm engedi, jövök! :) Szeretem a receptjeidet, úgyhogy nem lesz nehéz választani! :)))

    VálaszTörlés
  2. Jövök én is, több receptet mentettem már tőled, most legalább el is készítem:)

    VálaszTörlés
  3. Gyertek! :)
    Trollanyu, a mákos cantuccinidet megosztottam a blog fb oldalán, akár azzal is nevezhetsz. :)

    VálaszTörlés
  4. Kedves webmester,


    Észrevettük, hogy sok finom receptek talállhatók a blogodon, és egyúttal szeretnénk bemutatni neked az új honlapunkat, http://www.osszesrecept.hu/ ahol a felhasználók válogathatnak több mint 110 000 összegyüjtött receptek közül. Naponta növekedik a látogatók száma, ami jelenleg a több mint 30 000 klikket jelent. Az oldalon szintén talállható egy rangsor a leggyakrabban látogatott blogokról. Ha hozzácsatolod a te blogodat is, mi indexeljük a recepteket, és a felhasználók ezután receptjeidet könnyen megtalállják a keresőnk segítségével, majd a recept klikkelése után átirányítja őket a te blogodra. Tehát egyre több látogatód lesz az oldalon. Ne aggódj, minden teljesen ingyenes.

    Osszesrecept.hu testvéroldalai megtalállhatók világszerte. Nagyon örülnénk, ha a te blogod is része lenne ennek a nagy családnak.

    Ha bármilyen kérdésed van, kérem lépj velünk kapcsolatba, szivesen segítünk bármivel.

    Üdvözlettel,
    info@osszesrecept.hu

    VálaszTörlés
  5. Most találtam játékodra, remélem még eltudok készíteni valami finomságodat!

    VálaszTörlés