Vége a játéknak!

Luca napján nem szabad dolgozni, és én nem is dolgoztam, legalábbis a munkahelyen nem. Mindenesetre volt időm itthon szépen becsomagolni az ajándékokat, és ötkor, ahogy ígértem, sorsoltunk három nyertest. Őket:
  
   
  

A két Nyamit egy-egy zacskó instant sütivel és saját - pálinkás aszalt gyümis - szaloncukorral Gabi és Csilla nyerte.
A mázlista Beastie lett, a pálesz (+ süti + szaloncukor) az övé.

GRATULÁLOK!

Szolgálati közlemény: Légyszi, küldjetek nekem nevet és címet a postázáshoz a hekvanc@gmail.com -ra!

14 megjegyzés:

  1. Gratulálok a szerencséseknek,és köszönöm a játéklehetőséget!

    VálaszTörlés
  2. Csatlakozom az előttem szólóhoz!
    (hüpp- hüpp)

    Jó játék volt, a kommentek szinte éltek :D
    Még egyszer gratulálok a szerencséseknek :D

    VálaszTörlés
  3. Nagyon örülök, hogy csatlakoztatok. Szerintem is jó kis párbeszéd kezdődött. Végre felpezsdült itt az élet!
    Láttam, hoy emőke és Bence is agyal már a tavaszi játékon, hát tuti én is kitalálok valamit! :-)

    VálaszTörlés
  4. Naggyon szomorú vagyok! :-(
    De gratulálok a nyerteseknek!

    VálaszTörlés
  5. :-)
    Várom a nyertesektől az ímélt!

    VálaszTörlés
  6. Egyik szemem sír a másik meg nevet.
    Sír hogy nem én nyertem, örül hogy így összefutottam veled. Köszönöm!

    VálaszTörlés
  7. Anni, én is örülök, hogy köztünk vagy! :-)

    VálaszTörlés
  8. Köszönöm!!! Nagyon- nagyon örülök! :))

    VálaszTörlés
  9. Jaj, és természetesen gratulálok Gabi, és Beastie!! :)))

    VálaszTörlés
  10. Köszönöm szépen, és gratulálok Csillának és Beastinek, írtam emailt:)

    VálaszTörlés
  11. Annyira de annyira boldog vagyok most, hogy csak NA!!!!!! Nem is sejtettem/vártam! És mégis! Nagyon jó, gratulálok hekvanc szerencse kezének, illetve a többi nyertesnek is!!!!!!!! Éjáó, de jó napom van!

    VálaszTörlés
  12. Na végre, hogy megvagytok! :-)

    VálaszTörlés